Planer inför torsdagen

Jag har sovit pissdåligt inatt. En kompis sa att man kan göra det när det är fullmåne... Undrar om det är det som påverkat min sömn?

Sedan när jag vaknade fick jag PANIK för datorn ville inte starta. TIll slut fick jag igång. Det är bara att försöka tillräckligt många gånger liksom. Men jag hoppas att det var en engångsgrej, för jag har inte råd att köpa en ny dator.

Idag ska hela (?) dagen spenderas på skolan. Grupparbete! Min matlåda består av kycklingsallad (suprised??). Efter att vi är klara/ger upp ska jag iväg till gymmet och pumpa.

Idag står ben och axlar på schemat. Planen är att fokus ska ligga på benen eftersom det är bara en gång under mitt nya fem-dagars-program som jag tränar dem. För axlarna ska det bli 3-4 övningar, högreps. Vi får se hur det känns! Jag är taggad, trots lite sömn ;)



Kommentarer
Postat av: Becca

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett supersnyggt halsband.

Kika gärna in för att se hur du är med och tävlar!

http://beccanorman.blogg.se

2011-01-20 @ 16:27:18
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0