Fjärilen



Kvällens gympass blev rätt bra! Axlarna pumpades upp med lite blandade övningar. Jag körde de som jag brukar plus två nya. En helt ny övning för mig var "fjärilen". Jag såg den på ett youtubeklipp innan jag skulle fara (för övrigt ett grymt sätt att tagga till på!) och kände att jag blev tvungen att testa den för den såg riktigt jobbig ut. Kan filma den nån gång så ni får se hur den går till! Den andra "nya" har jag kört tidigare, men den har aldrig blivit en del av mina axelpass. Det är en variation till hantellyft framåt. Man ligger på golvet vid en CC och har en stång i nedre trissan. Sätt fötterna på ställningen och dra stången över huvudet med raka armar. Kanske får ta å filma den också? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0