Gomorron!

Linus jobbar natt så jag har sovit all alone. Jobbigt, för det är mycket svårare att somna. Enda fördelen är väl att det är lättare att vakna eftersom man inte har någon att krama om morgnarna.

Idag när jag vaknade var jag ovanligt supertaggad på promenad! När jag väl var ute och promenerade blev jag sugen på att springa, men hade inte kläder på mig för det. Haha, tänk att jag har träningsvärk i olika delar av kroppen och ändå är så fruktansvärt sugen på att vara ännu mer aktiv? Well well, I like it!



Kommentarer
Postat av: Elina

vilken bra blogg du har :) är allt bra med dig idag? :) Kram

2011-07-21 @ 19:14:47
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0