Gyyyym

Nu har vi varit på gymmet och kört slut på oss! Benböj, bänkpress, rodd, armhävningar och latsdrag har det blivit. Jag kastade på lite mer vikter i benböjen, vilket funkade rätt bra ändå. Över förväntan! Sedan bänkade jag 5 reps på 50 kilo, vilket också kändes helt okej. Jag har ju iaf ökat liiite sedan jag började träna bänk. För fyra veckor sedan, haha. Så jag räknar med att snart orka ännu mer. Typ kroppsvikten. Skulle vara nice.

Latsdragen var väl det ändå som inte gick helt 100 idag. Vi körde både breda med stång och smala med v-handtag. Men där fick jag minska vikterna. Tror dock att det berodde mycket på att jag la till 5 kilo till rodden och var helslut i ryggen redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0