Du är så duktig..

Hur ofta har inte folk sagt "du är så duktig som tränar så mycket" eller "du är så duktig som lagar egen mat". Såna där saker som jag ser som en självklarhet. Men vet ni? Jag är inte alltid duktig! Haha. I helgen ska jag inte vara duktig för fem öre! Vi har våran semesterhelg nu i Byske och ska släppa på tyglarna rejält, haha.

Just nu håller jag på att baka en chokladkaka som ska tas med. Bella ska också baka något och så blir det massor av god mat! Funderar på att köpa årets första mjukglass också ;) Och så blir det skräpmat och öl. Det är ytterst sällan jag dricker alkohol eftersom jag inte har något behov av det. Ibland kan det vara kul, men jag förstår inte hur man orkar festa varenda helg? Senaste två gångerna jag har druckit var jul och påsk. Innan dess minns jag inte ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0