Gympass

Jag blev tvungen att fara in till stan för att veta var jag ska befinna mig imorgon 08.30. Då börjar nämligen utbildningen i idrottsmedicin! Jag kommer att lära mig anatomi och en massa om idrottsskador och sånt, så när den utbildningen är klar kan jag lite mer inom träningsämnet.

När jag ändå var där så passade jag på att köra ett litet träningspass. Det blev bål (mage, ländrygg) och vader. Tänkte egentligen träna rygg (snackar alltså om lats nu!), men med träningsvärk i biceps kändes det inte optimalt. Blir väl rygg imorgon istället. Eller bröst och triceps. Jag tränar det jag känner för helt enkelt! Har blivit lite skumt i träningsschemat nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0