Oooops, I did it again!

Jag har försovit mig, idag igen. Kan dock konstatera att det inte är mitt fel. Har upptäckt att larmet inte ringer när telefonen är på ljudlöst (nää, den vibrerar inte ens!) och att snooze-funkltionen inte fungerar. Kasst? Japp. Tur att jag är bra på att vakna tidigt utan larm. Men precis som igår har jag inte hunnit med någon morgonpromenad, vilket känns rätt tråkigt eftersom jag har sett fram emot att få promenera. Behöver komma igång. Dagarna blir så sjukt mycket lättare och bättre om man startar dem med en promenad!

Imorgon ställer jag Linus larm och promenerar extra långt, bara som protest mot min telefon som inte vill låta mig vakna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0