Dag 20 - Det här åt jag idag

Bloggutmaningen Dag 20
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen - Träning)




Det här åt jag idag

Frulle:
 1/2 lättkesella med jordgubbar, två knäckebröd (rågi). Ett med två äggvitor och ett med skinka och gurka. Och så ett par koppar kaffe.

Mellis:
Banan

Lunch:
Kyckling med indiska kryddor och minikeso. Wokgrönsaker, gurka och paprika. Funlight.

Mellis:
 1/2 kesella

Middag:
Fisksoppa (kan lägga ut receptet senare!)

Kvällis:
 Knäckebröd med äggvitor, skinka, gurka, paprika. (Inte ätit än, men strax!)


Övrigt: Har druckit X antal koppar kaffe. Ikväll blir det även lite smågodis. Det är ju bara fredag en gång i veckan ;)


Ej dagens frukost, men liknande :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånt här borde du lägga ut oftare! Jag blir inspirerad till att äta rätt när jag läser om hur andra äter :) Bra förresten att äta godis på helgerna! Man kan inte vara nyttig jämt ;) Jag har hört att man kan äta i princip hur onyttigt man vill på helgerna om man äter bra det övriga dagarna.. Stämmer det? :)

2011-03-20 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0