Bakis?

Antar att många är bakis idag efter att ha hållt igång länge igår. Inte jag, för jag valde att vara nykter! Känner att det är en enorm fördel idag, för jag är pigg och glad och har orkat med att springa nu på morgonen.

Jag vaknade halv nio och vid nio var jag ute i friska luften. Jag sprang 5 km och idag sprang jag verkligen hela vägen! Guuuud vad stolt jag är över mig själv! Duktigt Emma! Det kan låta lite för en del att springa 5 km, men för mig är det mycket. Har aldrig gillat löpning, men nu har jag börjat älska det ;)

Jag slog förresten fredagens tid idag! Jag råkade dock stänga av pulsklokcan istället för att pausaq så jag har inga exakta, men det var omkring en halv minut bättre tid idag i alla fall!




Svettig????



Nu ska jag ta mig ner till duschen och sedan blir det en lång mysfrukost! Ska nog starta kaffet redan nu, så att jag välkomnas in i köket av kaffedoften. Mmmmmm!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar du hello kitty?

Jag har en tävling i min blogg nu där du kan vinna massa olika hello kitty-prylar, pågår fram till på torsdag. Kolla in översta inlägget i min blogg :)

2011-05-23 @ 12:47:04
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0