Less



"Så här kan man ligga på matte medan hon läser kurslitteratur!"

Jag har kämpat på bra idag! En fråga helt klar och tre har jag gjort halvklara. Har lite problem med att förstå vad lärarna är ute efter och de är för tillfället lite dåliga på att svara på mejl. Suck. Men jag har arbetat på så gott jag kunnat! Nu ska jag skriva klart en till fråga och sedan hinner jag nog nästan bli klar imorgon. Diskussion med flickorna på måndag, så då lär man väl få lite mer insikt och kunna ändra något.


Just nu ser jag väldigt mycket fram emot imorgonkväll. Då kommer min fina fina älskling hit. Saknar honom massor. Han är den bästa som finns. Han ringer mig väldigt ofta bara för att säga att hur mycket han älskar mig. Underbara älskade Linus!


Kommentarer
Postat av: klara

Nej å vad söt ;) Tyvärr jobbar jag inte med nått som har med kulturgeografi att göra. JAg är sjukskriven sen 6 år tillbaka. Jag har inte tagit ut min examen ännu men jag har en kandidat jag kan ta ut. Har inte heller nån aning om hur arbetsmarknaden ser ut. För min del känns det kanske så kört att få jobb inom kulturgeografi eftersom det var så länge sen jag läste (man glömmer mycket med tiden kan jag lova) Men jag saknar att plugga så om jag blir frisk ska jag försöka med det igen. HAr faktiskt funderat på några fristående turimkurser. Turism kommer det alltid att finnas jobb inom så som världen utvecklas idag.

2011-05-26 @ 21:54:18
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0