Axlar och rygg

Efter att ha haft förelsäningar mellan nio och halv två var jag inte direkt supertaggad på att fara till gymmet. Mest trött och less, haha. Men eftersom att jag vet att blir på otorligt mycket bättre humör när jag har tränat så tog jag mig iväg till IKSU ändå och körde ett pass ala axlar och rygg. Det blev ett helt okej pass! Kände dock att jag inte riktigt hade energi till att köra de där allra sista repetitionerna. Ni vet, när man känner att man inte orkar mer så orkar man egentligen liiite till. Men det orkade jag inte pressa ut idag. Aja, det kommer!

Så här så iaf dagens pass ut:

* Rodd i cable - 5 set
* Smala chins - 5 set
* Axelpress med hantlar - 5 set
* Arnoldpress - 5 set
* Latsdrag i CC - 5 set
* Sidolyft i CC - 3 set

Idag körde jag lite andra övningar än jag brukar. Jag körde helt enkelt det som jag var sugen på för stunden. Man måste ha såna pass också ibland. Lite impulsivt! Känner att jag är på väg in i en träningssvacka, så då måste man ha sina knep för att behålla motivationen uppe :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan ju inte bli annat än imponerad av din rygg! Väntar med spänning på nya träningsbilder! ;) Kram!

2011-09-13 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0