Cause I am leaving on sunday morning

Det blev en senkväll igår, vilket har resulterat i en sen morgon idag. Två kom vi hem, tio vaknade vi. Och idag är det ingen bra dag. Jag ska hem och måste lämna min älskling här. 12 dagar kommer det att gå tills vi ses igen. En och en halv evighet ju!

Ingen träning idag heller! Imorgon kickar jag igång igen på IKSU. Har tvekat lite på ifall jag ska köpa nytt IKSU-kort eftersom mitt har gått ut, eller ifall jag ska byta gym. Men det lutar åt att träna på IKSU några månader till i alla fall, sedan kanske byta gym i samband med byte av lägenhet!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Inte varje dag man är med i tidningen, blev lite smått förvånad när dom ringde och frågade om jag ville vara med :)

2011-09-04 @ 13:01:00
URL: http://enannandelavmig.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0