Jobbigt

Jag har haft en riktigt jobbig natt. Riktigt snuvig har jag varit, vilket gjorde det svårt att somna. Håller jag på att bli förkyld eller är det allaergin som spökar? Hoppas att det INTE är förkylning. Har verkligen inte tid att vara sjuk.

Idag känns det i alla fall bättre. Har varit ute på morgonpromenad och det gick hur bra som helst! Jag ska vänta ett par timmar och se hur jag känner mig då. För jag har inte bestämt än om jag ska köra mitt benpass idag, eller vänta tills imorgon och på så sätt vara säker på att det inte är förkylning.. Hmm. We'll see!


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Har hört de sista dagarna att det flesta känner sig sjuka, snuviga med halsont, kanske något virus som irrar runt !?

2011-09-06 @ 13:45:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0