Bra träningsvecka

Det känns som att träningen går hur bra som helst i veckan! Träningsvärk lite överallt och många PB. Idag när jag tränade triceps med hantel bakom ryggen tyckte jag att det gick jättetungt. Alltså ovanligt tungt. Och då började jag tänka att det skulle bli ett dåligt och jobbigt träningspass eftersom jag kände mig så svag. Men sedan kom jag igång! Blev bland annat PB i bänkpress!

En vilodag imorgon känns minst sagt välbehövligt! Sedan kanske det blir nåt gympass i helgen, men Rebecca är i Piteå så jag får träna själv isf. På måndag när Rebecca kommer hem ska vi träna biceps! Nice!

Måste bara få tilllägga att vänster arm skakar nu. Hahaha! Slutkörd? En aning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0