Dagens träning!

Idag blev det att träna ben! Det var grymt härligt! Körde itne så många övningar, men många set. Jag varierade och körde tyngre och lättare om vartannat osv. Och det blev PB i benpress och övningen jag gör för framsida lår. Känns lovely! Och jag har faktiskt märkt att jag har fått mer benmuskler. Det både känns och syns! Linus sa förra veckan att det syntes att mina ben hade blivit större! Yäy! Får väl lita på hans omdöme ;) Fast jag och Linus jämförde vem som hade störst benmuskler igår, och jag ligger i ganska stort underläge, haha. Mina lår måste bli ungeär dubbelt så stora om jag ska ha lika mycket muskler som honom. Och så stora lår vill jag inte ha ;)

Hur som helst så kändes det bra att å träna igen! Det känns som att jag har varit borta från gymmet i en evighet trots att det bara var igår jag skippade gymmet. Men det är som en helt annan känsla när man har planerat en vilodag och när man tar en extra vilodag för att man inte orkar. Förstår ni hur jag menar? Eller tycker ni bara att jag svamlar? Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0