Dålig stil!

Vet ni förresten hur många lektioner jag hade idag? INGA! Vi kom till engelskan och satt där och väntade. Tror vi var typ tolv stycken i klassrummet. När halva klassen inte dykt upp och ingen lärare kom så gick jag och Reb och sökte efter läraren, för vi tänkte att hon kanske trodde att vi skulle vara i nåt annat klassrum eller nåt. Då fick vi veta att vi inte skulle ha någon lektion. Läraren var förvånad och sa: "Men har ni inte hört det? Det var ju några som hade långt hål och inte ville ha lektionen, så vi skippar den idag. Dom skulle ju sprida det vidare!". Tydligen gick inte den där spridningen så bra eftersom halva klassen var på lektionen. Hanna, Cissi och Reb hade haft hål sen tio över nio och jag hade kunnat vara helt ledig. Dåligt dåligt! Sånt kan få en på dåligt humör. Om nån väljer att ställa in en lektion måste ju ALLA få veta det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, opps ;) nämen faktiskt så sa inte christina att vi skulle säga det till er andra.. jag trodde att ni skulle ha lektion och vi skulle jobba in den.. :P

2009-08-26 @ 21:27:47
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0