Det blev en långpromenad

Vad som skulle bli en kort promenad blev istället en lång promenad. Jag tänkte ju inte vara ute så länge, så jag hade alldeles för lite kläder på mig och blev tvungen att hålla ett högt tempo för att inte frysa. Det blev lite powerwalk i foppatoflor, haha. Jag gissar att jag gick 9-10 km. Det blev så att jag hamnade på min 8 km runda, för jag tänkte att om jag inte orkar så finns det ju genvägar hem. Men sedan blev det istället så att jag tog en liten omväg för jag blev sugen på att gå mot byn istället för att gå hem. Jag är hopplös, haha. Men nu är jag hemma och jag är mycket gladare och har inte på långa vägar lika ont, så promenaden hjälpte verkligen! (Kanske mer mentalt är fysiskt, men det känns iaf mycket bättre nu!) Men jag ska ändå smöja axlarna och nacken med tigerbalsam. Det kommer att lukta hemskt, men det är värt det, haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0