En jätterolig kväll!

Det blev en sjukt rolig kväll! Det var kul hela tiden, haha! På vägen till Luleå pratade vi om allt möjligt. Både seriösa och oseriösa saker, haha ;) När vi kom fram till Luleå ville Simon till Max för han hade inte hunnit äta något, så vi for dit. Det tog bara en kvart att gå från parkeringen till max, beställa, äta och gå tillbaka. Tyckte jag var rätt bra gjort. Bara själva ätandet hade då tagit en kvart för mig om jag hade ätit nåt, haha. Men det är ju onödigt att stressa :)

Sedan tog det tjugofem minuter att köra från stan till Ingrid. Anledningen var att vi körde rätt vilse. Simon hade kollat upp adressen på hitta.se eller eniro eller vad det då var, och det var heeeelt fel. Jag ringde för att få vägbeskrivning. Två gånger. Det var lite svårt att få och ge beskrivningar samtidigt och jag hade ingen aning om vart vi var ;) Och så skulle vi köra förbi Frasses, statoil och sånt, men vi körde förbi på fel sida så vi hamnade ännu mer fel. Haha, men till slut hittade vi iaf!

Lägenheten var jättefin! Och stor för att vara en etta :) Vi hade jättetrevligt hela kvällen! Vi fikade massor, spelade spel, pratade och skrattade. Jag har fortfarande träningsvärk i magen, och det blev inte bättre av allt skrattande ;) Vi var lite flummiga helt enkelt! Och Sofia var med! Hon är min fru, haha. (Vi gifte oss nyår för snart tre år sedan, under en vaka, haha). Kul att träffa henne! Även om vi två förlorade i Geni. Men jag visste iaf att man får ut opium från vallmoblommor. Det ni!

Det tog nog lite mer än en och en halv timme att köra hem. Först släppte vi av Sofia eftersom hon bor i Luleå, och hon gav oss vägbeskrivning så att vi skulle ta oss ut till stora vägen igen. Behöver jag ens skriva att vi inte hittade? Irrade omkring bland en massa villaområden. Och det var enkelriktad, återvändsgränder, m.m. typ överallt! Men till slut tog vi oss ut till E4! Men när vi körde hemåt svängde vi en avfart för tidigt och körde mot Haparanda. Lyckat? Inte lätt att svänga när det är ett räcke som delar körbanorna, så vi fick helt enkelt köra den vägen en bit innan vi kunde vända. Sedan kom vi till universitetsområdet och körde lite fel där också. Har inte räknat antal U-svängar som gjorts idag, men jag kan lova att det är en hel del! Men roligt har vi haft ;)

Jag och min fru Sofia på våran ettårsdag nyår 08 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0