Ett grymt roligt träningspass!

Dagens träningspass var så sjukt ROLIGT! Och samtidigt krävande och jobbigt! Perfect match? Ojaa!

Idag tränade jag på Nautilusgymmet på maskinerna. Jag körde fem av mina favoritövningar och så körde jag fem set av alla. Vanligtvis kör jag 8-10 övningar och 3 set av varje. Nu när jag körde fem set så blandade jag tungt med lite reps och lätt med många reps. Men eftersom jag körde typ en maskin per muskelgrupp så blev det in te ett dugg jobbigt, haha. Bara kul! Och varierat! Me like :)

Sedan skulle jag ju springa också! Det blev 30 minuters intervallträning på löpbandet och det var sjukt skönt! Det gick faktiskt ovanligt lätt! Så nästa gång måste jag öka antingen tiden eller intensiteten. Härligt!

Hehe, jag är på så sjuuuuuuukt bra humör nu efter detta toppenpass! Ibland behövs det ett pass som man gör ENDAST för att det är roligt. Inte för att bygga muskler, haha. I feel great!!


Saknar min mami som är i Grekland. Ska tvinga med henne ut på springturer när hon kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0