Färdigbakat

Jag har bakat klart. Eller det är klart för nu iaf. Kanske blir lite glasyr/smält blockchoklad på en av kakorna. Vi får se vad jag orkar med! Men inte just nu iaf. Har ju stått i köket nästan hela dagen! Men jag tror att mina resultat  blev ganska bra. Jag improviserar ju en del och byter ut saker och gör lite som jag själv vill. Så man vet aldrig hur resultatet blir! Alltid lika spännande ;) Till en smörkräm mixade jag viol-polkagrisar för att få lite violsmak på den. Typ sånt håller jag på med, haha :)

Jag har beställt en personlig almanacka också! Kan visa hur den ser ut när jag får den på typ två veckor :)

Nu ska jag börja trampa iväg mot Reb! Och jag hoppas att jag slipper cykla i regnet. Men just nu regnar det iaf inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0