Förkyld?

När vi duschade började jag nysa. Det börjar oftast i samband med dusch eller bad och sedan blir jag förkyld. Skit. Jag har inte tid att bli förkyld! Tur att jag skippade gymmet idag, för då hade det säkert blivit värre. Nu ska jag ladda med c-vitaminer! Har en skål med hallon här. Och så har jag blandat i typ 1/3 banan också. Jag är inte överförtjust i bananer direkt, men jag försöker lära mig att äta det. Så jag tar det steg för steg ;)

Nu ska jag se Sex and the City. Älsklingen ser på Jackass. Fattar inte varför han inte vill se SATC med mig?! Haha :)

Jag hoppas att jag kan sova riktigt bra och mycket inatt så att jag kan bli av med den möjligen kommande förkylningen. Konstigt formulerad mening, jag vet. Men ni fattar?


Kommentarer
Postat av: L

för att SATC är sämt :P;) <3

2009-08-12 @ 15:22:39
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0