Fridaaaaay ;)

Godmorgon allihopa! Jag sitter här och äter havregrynsgröt. Haha, det händer inte ofta kan jag lova! Men det är ju väldans gott, så jag kanske borde äta det oftare. Det känns som att det kan vara en bra uppladdning inför dagen :)

Innan skolan blir det träning! Idag ska vi träna triceps, axlar och bröst. Det blir nice! Men jag måste erkänna att jag har MER träningsvärk i magen idag än igår. Haha, jag försökte sjunga imorse, men det gjorde ont. Men eftersom det är liksom en skön smärta så gör det inget ;)

Idag har jag två lektioner. Svenska och psykologi. Jag har lagt till psykologi för att jag tycker att det verkar intressant. Jag har alltid tyckt att det har varit kul att förstå hur människor tänker, osv. Så det ska bli spännande att se vad den här kursen har att erbjuda!

Ikväll ska jag till Luleå. Inkan har ju flyttat dit och hon ska ha inflyttningsfest! Jag tror att det kommer bli jättekul! Och jag gissar att jag kommer bli ännu mer sugen på att flytta nu. Men jag får vänta ett år. Ska plugga klart här först och sen  drar jag vidare ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag åt också havregrynsgröt i morse för ovanlighetens skull :)

2009-08-28 @ 16:53:11
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0