Helt slut

Jag är helt slut efter dagens jobb. Inte fysiskt, men jag jag är helt slut i huvudet. Det känns att det blev mycket mindre sömn än vanligt inatt. Och att jag inte är van vid att jobba i nio timmar. Och sen fick jag cykla hem i regnet. Usch! Tragiskt väder det är. Men jag har bestämt att om det är lika dåligt väder imorgon så ska jag vara inne och baka typ hela dagen! Frysen innehåller inget annat fika än det mamma skulle ha till serveringen som jag fick baka. Och vi har inte haft fika i rysen på hela sommaren. Så jag har funderat på några olika sorter som ska bakas imorgon! Jag kommer att ha fullt upp ;) Har även körlektion imorgon och så ska jag träna med Reb. Så jag kommer nog att ha mycket att göra hela dagen, haha :)

Jag har bestämt mig för att skippa träningen idag. Jag kör ett mage&rygg-pass på fredag istället. ör som sagt så är jag inte slut i kroppen, men alldeles för slut i huvudet. Så det blir vilodag idag :) Och myskläderna är redan på, haha :) 


Vart tog det fina vädret vägen? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0