Jobb idag

Idag vaknade jag halv nio. Snoozade visserligne i nio minuter innan jag tog mig upp, men ändå. Det känns inte omänskligt tidigt iaf! Anledningen till varför jag är uppe den här tiden är att jag jobbar idag. Har passet 10-19 och det passar mig utmärkt, för jag hade inte klarat av att börja sju för att servera frukosten. Så det här blir bra!

Efter jobbet ska jag till gymmet. Ska träna själv idag. Det blir mage och ländrygg idag. Är inte jättesugen på det, men förra veckans magpass gick ju så bra, så jag får väl försöka hålla kvar vid den känslan så blir det säkert kul ändå :)



Nu blir det en rejäl frukost så att jag orkar med dagen, haha. Måste dessutom äta ett par päron, för dom börjar bli gamla trots att det bara var ett par dagar sen jag köpte dom. Kvalitéen på frukt är inte alltid på topp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0