Kanske, kanske inte?

Kören är flyttad till måndagar, så jag hade bara svenska idag. Det kommer innebära att jag kommer att ha 5-6 lektioner på måndagar och det blir min enda heldag. Från  8.10 till 16.20. Alla andra dagar har jag sovmorgon och endast två lektioner. Och nästa termin kommer jag troligtvis att vara helt ledig på fredagar. Inte illa!

Efter engelskan for jag och Reb till körskolan. Jag pluggade faser. Hann göra fyra stycken och blev godkänd på alla. Två fordonsfaser och två repetiotionsfaser. Känns bra! Men jag ska försöka klara repetiotionsfaserna många fler gånger innan jag gör provet. Visserligen känns det som att det mesta sitter bra, men jag brukar vara bra på att överplugga. Fast vid såna här tillfällen kan det ju vara bra :)

Sen for jag och Linus till stan. Jag köpte en adidas-kofta på intersport! Kostade bara 500 kronor istället för 700 och eftersom jag har velat ha en sån länge så var det ett rätt självklart köp. Sedan blev det middag på Subland! Och sen kollade vi omkring i lite affärer och så.

Under kvällen har jag hjälpt mamma att rensa blåbär. Jag är en snäll dotter ibland ;) Och innan satt jag bara och pratade med henne och då sa hon plötsligt: "Men oj, så söt du är! Har jag sagt hur mycket jag älskar dig?". Naaw, hon är så gullig ibland! Och såna ord känns ju alltid bra att höra, även om det kommer från ens mamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0