Körövning och halsont

Nu har vi haft körövning. Vi pratade lite om vad som händer, vad som är inplanerat och jag kommer nog att slippa vara körledare, för Kerstin kan nog ta över. Skönt! Och sen övade vi igenom några låtar som vi ska sjunga på Lillis på lördag. Ett par nya låtar blev det! Jag vet inte om jag ska sjunga basstämman eller sopranstämman. Beror på vad som behövs :)

Nu har jag ont i halsen! Att sjunga när man redan har ont i halsen är inte det smartaste man kan göra. Det river!

Jag borde sova snart. Jag börjar tio över åtta imorgonbitti. Det är tidigt! Och sedan har jag lektioner hela dagen. Och jag tror att jag ska flytta morgondagens benpass till på torsdag. Jag har mer tid då och jag har förhoppningsvis inte ont i halsen, så det är ju aningens bättre förutsättningar för ett lyckat träningspass då ;) Jag har förresten kommit på att jag måste köpa ett nytt gymkort för mitt går ut i veckan. Damn. Hoppas mamma kan sponsra mig med lite pengar, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0