Långpromenad i ballerinaskor

Nu har jag precis kommit hem från en långpromenad. Det blev en promenad runt typ halva Älvsbyn, haha. Gick först över Altuna, sedan förbi Lomtjärn och upp till Östermalm. Sen gick jag runt Östermalm så jag kom till gångstigen vid korsningen till Norrabyn (alltså typ bron över älven). Sedan förbi reningsverket, upp till körskolan och sedan hem. Det blev en promenad på drygt 10000 steg. Och jag gick i ballerinaskor. Det var inte så smart, för mina fötter mår inte så bra nu ;) Men jag hade inte planerat att gå på någon långpromenad. Det bara blev så, haha. 

Jag tror seriöst att jag börjar få skavsår under fötterna. Usch, så jobbigt. Jag gruvar för att gå och posta ett brev trots att brevlådan bara är typ 2-3 minuter härifrån, haha. Livet är inte alltid lätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0