Min almanacka

Jag känner att jag bara matar på med en massa inlägg här nu, haha. Men så kan det bli ibland ;) Tänkte att jag måste ju visa min UNDERBARA almanacka! Den kom igår och jag är sååååå kär i den! Den ska hjälpa mig att ha koll på allt under året :)


Man får välja själv vad det ska stå på framsidan och vilken färg bakgrunden och texten ska vara. Min ser ut så här :) Man ser ju iaf att det är jag som äger den :)


Så här ser ett uppslag ut!


Sen får man välja vad man vill ha för kolummer! Jag har "Dagens träning" varje dag, och för varje vecka har jag "Veckans att göra" och "Veckans prov". Det gör att det blir lätt att hitta och lätt att se och ha koll!

Jag tycker att det är jätteskönt med en kalender, för det blir lätt för mycket om man ska ha allt i huvudet. Sånt pallar jag inte, och jag blir bara stressad när jag vet att det är något som jag borde komma ihåg, men jag vet inte vad. Därför älskar jag att kunna skriva ner saker! Mindre stress och bättre koll! Och man slipper dubbelbokningar.

Gå in här: Http://www.personligalmanacka.se  om du vill designa en egen almanacka! Dom kostar 275 kr styck :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, vad cool! :D Blev ju nästan sugen på att köpa en, fast jag köper nog en billigare istället.. :P

2009-08-21 @ 13:46:12
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0