Min dag hittills

Inatt har det inte blivit många timmars sömn! Måste lära mig att gå och lägga mig i tid. Fast måndagar är ju enda dagen då jag börjar tio över åtta, så det är inte så konstigt att det blir lite sömn då eftersom jag inte är van vid att vakna så tidgt.

Hur som helst! Idag har jag haft två lektioner. Två engelskalektioner. Och vi gjorde inte mycket vettigt ;) Först hade vi engelska B och då satt vi bara å pratade och svamlade. Sen hade jag hål i en timme när dom andra hade lektion så då gick jag upp till körskolan och gjorde ett par faser. Sedan ner till skolan igen för en engelska C-lektion. Vi pratade om hur vi ska lägga upp allt med prov, redovisningar, diskussioner, osv. Kommer att bli rätt mycket där under typ tre veckor. Och så ska vi se filmer om gamla författare. Jag och Rebecca fick nån gubbe från 1800-talet. Men det blir säkert bra!

Efter engelskan åt vi lunch och sedan for jag och Reb till banken. Hämtade ut pengar till ett nytt gymkort. Ska köpa det imorgon! Idag är det ju som sagt vila som gäller för min del. Förkylningen som hotar med att bryta ut ska inte ha en chans, hehe! Fast det är lite tråkigt att inte träna, för jag känner mig ju i princip helt frisk. Men imorgon blir det träning igen!

Nu ska jag snart tillbaka till skolan igen! Börjar om tjugo i ett. Har tre musiklektioner kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0