Min dag :)

Imorse b örjade jag ju baka. Det har gått rätt bra, men jag har haft fullt upp hela tiden! Först blev det bak i ett par timmar, sedan väckte jag Linus och vi for och handlade bakgrejer och köttfärs och sånt. Sedan fortsatte jag baka medan Linus lagade tacos.
Eter lunchen for jag iväg till trafikskolan för jag skulle ha körlektion. Jag har körlektioner typ varje dag nu, haha. Passar på innan skolan börjar om, så missar jag inte så mycket sen. Hur som helst så gick det bra att köra idag! Gjorde lite saker som jag aldrig har provat förut och det var lite svårt, men jag blev ju godkänd iaf och det är ju huvudsaken ;)

Sedan blev det gymmet och nu ska jag fortsätta baka. Klockan nio ska jag vara hos Reb. Hanna och Cissi kommer också dit. Vi ska dricka te och tjejsnacka, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0