Onsdag

Jag har haft en konstig natt inatt. Tror jag gick och la mig vid ett och sen vaknade jag fem av att jag var snuvig och så började jag nysa en massa. Var typ säker på att jag inte skulle få mer sömn, för det brukar vara så ibland. Det är ju lite surt att bara sova fyra timmar. Men efter drygt en timme lyckades jag somna om och sov till halv nio. Så sex timmars sömn har jag fått iaf :) Och jag hade JÄTTEKONSTIGA drömmar! Det var som så verkligt allting. Typ saker som jag vet att jag måste göra. Och sen vaknade jag och insåg att det bara var en dröm och att jag fortarande måste göra alla saker. Haha, weird!

Klockan tolv ska jag och Rebecca träna. Idag blir det mage&rygg. Sen har jag bara en lektion. Skönt! Vanligtvis ska jag ha två lektioner på onsdagar, och det är ju inte så mycket det heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0