Svar

Svar till kommentaren: träna it ihjäl dina armar du sliter bara sönder musklerna!

Ehm, jag tränar biceps EN gång per vecka. Om man lyckas "slita sönder" musklerna då så gör man nåt allvarligt fel. Man ska vila minst 72 timmar mellan varje träning för en muskelgrupp. Så man kan träna en muskelgrupp två gånger per vecka utan problem. Men jag tränar ändå bara de olika muskelgrupperna en gång per vecka, för jag tycker att det räcker. Ibland vill jag prioritera nån muskelgrupp under en kortare period och då kör jag ett hårt pass för den muskelgruppen och sedan kan jag lägga till en-två övningar under ett annat träningspass också. Men mer än så blir det inte!

Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

hej tjejen, första gången jag är här tack vare din kommentar - kul!

Måste bara säga: mycket bra svar, helt rätt!



Keep on the good work, tja.

2009-08-29 @ 14:18:44
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0