Tiderna börjar ordna sig ;)

Inatt blev det nog ett par timmar för lite sömn, haha. Det känns lite nu, men det är bra på ett sätt, för då blir det nog lätt att somna i tid ikväll och då kanske man kan lyckas vara pigg imorgon när skolan börjar? Vi börjar tio över åtta imorgon och det betyder att jag borde stiga upp senast sju. Jag tycker om att ha mycket tid på mig på morgonen. Har gärna lite tid över så jag hinner sitta och spela lite piano innan jag ska iväg nånstans. Det är som lite av en rutin att spela och sjunga innan jag far bort. Bra sätt att minska stress osv :)

Imorse vaknade jag åtta, så jag börjar få in tiderna nu, haha. Har inte  vaknat så tidigt sen i början av sommaren när jag började jobba åtta varje dag. Anledningen till att jag vaknade så tidigt idag var att vi skulle till Öjebyn och sjunga. Jag kände att jag gääärna hade skippat det, för min energi var inte på topp imorse, men om man är körledare blir det ju lite svårt om man inte dyker upp ;) Men hur som helst så gick det jättebra! Tyckte att det gick bra att sjunga! Vissa stämmor satt så perfekt och lät så sjukt bra att man inte kan låta bli att le :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0