Trevlig fredagkväll!

Jag har varit vaken i ett par timmar nu tror jag. Jag vaknade och kunde inte somna om. Men det kanske är lika bra. Jag vänjer mig vid de nya tiderna.

Vi hade jättetrevligt igår! VI åt kräftor, paj, bröd och sånt. Det var gott! Men jag har aldrig skalat en kräfta förut och det var lite läskigt, haha. Men jag klarade en iaf!
Sen spelade vi spel, sjöng singstar och spelade nåt tv-spel som var väldigt kul att kolla på. Det såg inte riktigt klokt ut, haha ;) Och så knytte vi fast trådar i tungorna med en dumle längst ner och skulle rulla upp tråden och sedan skala dumlen med tänderna. Haha, det var svårt! Krävs tungteknik, haha ;)
Och så var vi ut en sväng påå sightseeing i Vidsel. Och det var kolsvart! Nu känns det att hösten närmar sig. Blandade känslor inför det, måste jag erkänna. Men men, det blir nog bra!

Steg torsdag och fredag: 22872

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0