Två träningspass idag

På förmiddagen for jag till gymmet och sprang. Jag körde väldigt lugnt idag, men det var skönt. Det är ju inte så ofta jag kör konditionsträning, men jag ska bli bättre på att träna det. För det är ju också viktigt :) Hur som helst så blev det ett lugnt pass. Medeltempot var nog kring 9 km/h :) Ska köra ett hårt pass snart och springa en mil under en timme!

Eter skolan (dagens skoldag = lunch och två lektioner) tränade jag och Rebecca biceps. Blev helt slut i armarna! Det var grymt skönt kan jag lova :) Fick minska vikterna på sista övningarna, för det gick inte annars, haha. Men det betyder ju att man har kämpat på bra!

 

Kommentarer
Postat av: suck

träna it ihjäl dina armar du sliter bara sönder musklerna!

2009-08-25 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0