Körkortsteori

Nu är jag lite slut i huvudet. Har pluggat körkortsteori i drygt två timmar. Jag har insett att jag fortfarande har rätt mycket kvar att lära mig. Får se till att plugga mycket under de kommande veckorna!

Nu ropar magen efter mat. Jag ska göra ett par mackor och så ska jag se på Sex and the city. Sen ska jag försöka sova tidigt, för imorgon ska jag vakna klockan nio. Ska vara på gymmet tio, träffa ett par kompisar tolv, ha körlektion halv två och åka buss till Luleå kvart över tre. Så det blir en körig förmiddag och jag vet inte om jag hinner hem mellan. Hoppas det! För jag vill inte gå omkring med gymväskan på stan ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

har du pluggat nå på körskolan? typ i pärmar och på datorn?

2009-08-14 @ 23:06:21
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0