Vad som händer ikväll

Jag följde med pappa och handlade tidigare idag. Haha, han klarar inte av att handla själv så när mamma är borta står kylskåpet tomt ifall inte jag handlar åt honom. Då kan han plötsligt upptäcka att vi inte har något mat och så far han å handlar och kommer hem med ungeär hälften av det vi behöver.

Pappa grillade nå kött så det blev grillat till middag. Med potatissallad och grönsaker till. Mumsigt!

Snart ska jag och Johanna börja gå till Konsum. Där ska vi träffa Chris och köpa något till Josefina som fyller år. Vi ska vara hos henne klockan sju. När vi har varit där ska Cecilia sova över hos mig :)


Gammal bild på några av tjejerna ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

följ gärna mitt nya nyttiga liv i min blogg ;)

2009-08-10 @ 18:37:26
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0