Ännu en skoluppgift klar!

Wiiihooo! Nu är religionen inskickad! Gjorde ju halva provet förra veckan och de fyra sista frågorna idag. Grymt skönt att vara klar med det innan jul :) Orkar inte vara stressad över det under jullovet. Nu har jag bara svenskan kvar (fortfarande 300 sidor att läsa innan torsdag, haha ;P) och så en psykologiuppgift. Ska intervjua någon och sammanställa det osv. Kan väl inte ta mer än ett par timmar? Tjohoo, vad skönt det känns!

Nu ska jag börja promenera till älsklingen. Ikväll kan jag vara vaken läääääänge, för vi har friskvårdsdag och jag och Reb ska på gymmet klockan ett. Härligt! Linus börjar klockan nio. HAHAH! Skadeglädje - jag har ju blivit tvungen att gå upp ett par timmar före han i två dagar nu ;P

Aja, ska packa gymvskan och vandra iväg nu!



Puss på min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0