Bilkväll

Min kväll har gått ut på att skjutsa Tommy och Magnus lite överallt. Kom hem vid halv fyra och det kndes skönt att slippa köra mer, för då hade jag säkert somnat ;) Blir ju lite enformigt att köra bil efter ett tag. Lite småtråkigt liksom!

Nu ska jag se lite på vänner innan jag ska sova. Kom precis på att jag har varit vaken i 21 timmar nu, hehe. Och det lär bli 22 innan jag tar mig i säng. Inatt sover jag själv, för gubben är i kisträsk. Tråååååkigt. Tycker inte om att sova själv ;P Mycket lättare att somna när man har någon som håller om en!

Imorgon far jag, Linus och Miriam och julshoppar! Wohoo! Kan behövas. Har bara köpt en julklapp än ;) Men det blir inte mycket shopping imorgon, för på drygt en vecka ska jag och Reb fara å handla på mellandagsrean. Då ska ag shoppa mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0