Smarta citat av mig och andra!

Behöver jag ens säga att jag har lite att göra? ;P Fördriver tiden med att läsa igenom lite gamla blogginlägg från mina gamla bloggar, haha ;P Lägger in lite smarta citat från tidigare år här! Det bjuder jag på, haha ;P

Jag och Johanna var å cyklade i oktober 2007:
Jo: Där är en 90-skylt, här får man bara köra 90.
(Tystnad)
Em: Men om vi cyklar fortare är 90 får vi böter då eller är det bara bilarna som får det? Om vi cyklar typ 100?
Jo: Emma, man kan inte cykla 100!
Em: Eh, nähä.....


Jag tappade bort min telefon i november 2007 och ringde från hemtelfonen för att höra vart den var:
Johanna: Hallå?
Jag: ... Eh, har du min mobi...... nää, vänta nu!
Jo: Eh, okej?
Jag: Du, jag ringde fel nummer! Jag skulle ringa till min mobil! Oj..
Jo: Haha, bra!
Jag provade ringa igen
Johanna: Eh, hallå?
Jag: Hej! Har du min mobil? Eller förresten, vilket nummer ringde jag till? Pratar du i din eller min mobil?
Jo: Haha, det är din!
Jag: Eh, jaha, okej.. Glömde jag den hos dig?


Nu var det inte jag som var osmart iaf:
Jag: "Erika, you're not very clever!"
Erika: "Yes I are!"


Acapellasång (inga intsrument alltså, om ni nu inte kan musiktermer ;P):
Jag: "Ska vi stämma oss? Sjung ett bess!"


Vi spelade spel brjan av 2008:
Erika: Det är ett land! Det är typ ovanför norge! Men det är inte ryssland! Och så finns det hästar som heter så i förnamn!


Jag och Erik var på konsum, februari 2008:
Jag: Asså jag är jättesugen på konstiga saker! Typ te! Åh, vad gott med te!!
Erik: Eh, Emma, är du gravid?
Jag: Jag tror det! :O
Lite senare
Jag: Jag är sugen på salt! Alltså vanligt salt bara! Oj, jag måste vara jättegravid! :O


Mars 2008;  jag, Christoffer och Johanna spelade spel:
E: - I vilket land uppfanns Riverdance?
C: - Texas!
J: - Men hallå, texas är inget land!
E: - Nää, det är ju typ en världsdel!


Jag och Johanna var ute och gick:
Jag: Oj, jag fallde!
Johanna: Ja, där fall du!



Får se om jag orkar skriva mer smarta citat sen! Nu ska jag till gymmet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0