Flickan som lekte med elden

Igårkväll var Christoffer, Rebecca och Matilda här. Och Johanna var här en stund också. Vi sjöng lite singstar å så. Och så for vi å hyrde en skräckfilm. Det blev "The uninvited". Den var faktiskt rätt bra. Lite lagom läskig och den hade en oväntat slut. Jag skulel vilja se den igen bara för att se om man kan misstänka något under filmens gång när man vet hur den slutar.

När Chris, Reb och Matilda åkte hem for jag till Linus och sov där. Och så kom Fluff och skulle mysa med mig. Han la sig på min kudde så jag fick en massa hår i ansiktet. Mysigt? ;P

Idag har jag varit på kalas. Min lilla kusin Alva fyllde två år igår, så vi var där och fikade och träffade släktingar. När vi hade varit där var det dags för bio. Såg "Flickan som llekte med elden". Har inte sett någon av de filmerna tidigare, men det var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0