Gym gym gym

Tjoooo! Har börjat bli förkyld igen, så jag har varit vaken en del inatt och även hållit min stackars Linus vaken. Men efter nån timme kunde jag somna igen. Dock blev det lite stressigt imorse eftersom vi snoozade lite länge, hehe. Han skulle till jobbet nio och jag for på gymmet då. Idag blev det att träna axlar och sedan springa. Måste säga att det redan känns massor i axlarna. Det var längesedan jag körde ett sådant rejält axelpass, brukar bara göra ett par axelövningar när jag tränar biceps eller triceps. Hehe, men det var skönt! Och så fick jag ju använda min nya träningsdagbok som Cissi köpte på fitnessfestivalen i helgen. Jag är faktiskt sugen på att fara dit nästa år. Låter ju som nice! :)

Sen har det väl inte hänt så mycket. Har haft engelskaprov i engelska b. Som vanligt var det rätt lätt ;) Men det var nå om Germanic english och sånt som jag inte hade någon aning om, haha. Men lite chansningar är väl aldrig fel? ;)

När jag kom hem började jag med religionsprovet. Kan vara skönt att göra bort lite av det :) Har då gjort första frågan nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0