Hemmaträning

Det var kul igår! Det var mycket folk som var ute :) Vi dansade en massa och hade kul. En del försökte ragga upp mig, men det är liksom ingen idé. Jag brukar ha en ring på vänstra ringfingret när jag går ut på krogen och igår var det en som var alldeles för mycket efter mig och var lite äcklig, så jag pekade på fingret och sa att jag var förlovad och då försvann han jättesnabbt ;) Det är alltså effektivare än att knuffas (vilket jag försökte med innan, men det funkade inte ;P). Haha, så alla som vill slippa störande, tafsande killar på krogen borde köra på "förlovningsring". ;)

Sedan hände något oväntat som har resulterat i ett par samtal med polisen. Säger inte vad som hände, men det är då ingen fara för oss. Vi är bara vittnen :P

Gick å la mig kring fem igår och sov inte så många timmar som jag hade velat eftersom vi skulle till Sikfors och hälsa på släktingarna där. Sen kom vi hem vid sex och åt middag. Julmat igen. Men jag är liksom inte less än. Har ätit julmat tre dagar i rad nu, och skulle säkert klara två till :)

Ungefär vid halv åtta tänkte jag att borde skynda mig till gymmet eftersom dom stänger nio. Sen när jag kom fram såg jag att dom bara hade öppet till sju på lördagar och nio alla andra dagar. Och det är lördag idag. Gaaah. Jag brukar inte träna på helgkvällar, så jag hade inte koll på det. Och jag har inte koll på vad det är för veckodag heller eftersom jag har jullov och inte behöver tänka på sånt. Men det var alltså bara att vända. Jag fick träna lite hemma istället, men det funkar ju inte riktigt lika bra. Finns många övningar som jag inte kan köra med vårat hemmagym, och vi har ju inte så stort utbud av hantlar heller. Jag hade planerat tricepsträning, men vi har ju ingen ez-stång hemma, och inget rep till pushdowns och typ inte något annat heller. Så det fick bli axlar, bröst och lats. Ett par övningar för varje och sen fick det räcka. Fanns inte mycket mer som gick att göra med våran hemma utrustning, haha ;P Men imorgon blir det gymmet och då ska jag träna tricepspasset som stod på dagens planering. Sköööönt!

Det känns som att tiden bara har sprungit iväg nu. Klockan är ju redan över tio ;O Men jag har fortfarande många timmar kvar att vara vaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0