Jag har då jullov nuförtiden!

Jag har haft jullov sen igår! Igår hade vi bara terminsuppspelning och sen blev det jullov, haha. Så det enda jag har behövt göra den här veckan är att sjunga en sång inför de andra estetarna och kulturarna och sen lyssna på dom anrda som spelade.

Imorse for jag förbi Linus och väckte honom en stund innan han skulle på jobbet. När han for till jobbet for jag till gymmet. Idag blev det ett mixpass eftersom det kommer att bli knepigt med träningen nu under juldagarna ;) Jag ska vara leeeeedig från träningen, så idag blev det biceps, bröst och mage. Några övningar av varje :)

Sen for jag och fikade med Erik. Det var kul! Mysigt att sitta på café och prata om en massa :) Jag, Erik och några fler ska till piteå på juldagen på after xmas. Ska nog bli grymt kul ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Har pysslat lite och sjungit julsånger å sånt, men nu börjar få slut på fantasin. Får väl se om jag och Linus hittar på nå roligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0