Läsning

Idag började jag tio över åtta och var ungefär så pigg som jag brukar vara på måndagar. (Dvs inte pigg alls). Men det har väl gått bra ändå. Blev dock ganska trött efter dagens träning. Då var jag ju liksom både trött i huvudet och kroppen, haha. Men det gick bra ändå!

Gick förbi Linus och hämtade min bok så att jag kan läsa den ikväll. Vet inte riktigt när vi skulle ha läst klart böckerna, men det är väl lika bra att börja. Och jag hoppas att det inte gör något att min bok är på engelska fast det är en svenskauppgift att läsa boken, haha. Men översatta böcker blir ju typ aldrig lika bra som orginalen, så jag läser hellre på engelska :)

Ikväll ska jag alltså läsa. Har ändå inget att plugga på, så det blir läsning tills älsklingen slutar jobbet klockan nio :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, men snart är jag tillbaka och tränar igen! Vi måste ta och bestämma var vi ska ut till helgen :D

2009-12-07 @ 18:27:51
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0