Money money money

Det har varit en chill dag idag. Började med sånglektion klockan nio och vid tio for jag på gymmet. Sen har jag bara haft religion, för det blev ingen engelska idag. Blir ingen engelska på torsdag heller, för det är några som ska skriva prov då. Så på torsdag ska jag bara vara med på en extra körövning på skolan. Vi ska sjunga på måndag på gymnasiet.

Efter skolan idag for jag och mamma till banken. Hon skulle ta ut pengar och jag skulle sätta in pengar. Under året har jag satt alla mina småpengar i en pringles-rör och det har hunnit bli fullt. Mest enkronor och femmor eftersom jag är fåfäng ibland och solar för mina tior ;) Men det blev ändå 898 kronor :O Blev ju lite överraskad. Hade räknat med typ 300. Hehe, ska helt klart göra samma sak nästa år. Annars hamnar småpengarna bara överallt och då går man ju mist om typ 900 kronor ;) Men nu ska jag nog spara tiorna också, haha. Då blir det ju ännu mer!

Halv sex ska kören öva med storbandet. Vi ska ha julcafé nästa onsdag, så vi ska öva ihop lite. Har bara två låtar som vi kör tillsammans, men det blir nice!


Kommentarer
Postat av: L

vill komma, vilken tid? =)

2009-12-08 @ 23:51:30
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0