Tjoohoooo (jag är bra på rubriker alltså)

Ibland kan man känna sig väldigt omotiverad till att gå upp ur sängen och gå till skolan. Skulle ju hellre ligga kvar och kramas ett par timmar till ;P

Dagen började med att vi samlades i musiken och sjöng igenom ett par låtar och sen skulle vi sjunga på gymnasiet. Hade kunnat behöva lite mikrofoner å sånt, men annars funkade det vl helt okej. Jag sjunger alt i skolkören och stod längst ut i altstämman så jag hörde inte dom andra stämmor nå mycket, men jag hoppas att vi hade en någorlunda bra balans iaf :)

Sen blev det gymmet! Idag tränade jag triceps och det var skönt som vanligt! Hade långt tid på mig etersom vi inte hade någon engelska. Sen blev det ensemble och efter det hade vi skapande verksamhet. Så det har bara varit musik idag! :)

Ikväll ska jag följa med Lina på ett till luciatåg. Ska bli roligt! Hon är så söt och det är så mycigt med luciatåg! Man får ju lite julstämning ;) När vi kommer hem ska jag försöka göra bort en psykologiuppgift. Sen är det inte mycket skolarbete kvar! Har 300 sidor kvar att läsa till på torsdag då vi ska prata om böckerna vi läst. Men eftersom alla har olika böcker gör det nog inget om man inte har läst slutet ;) Man kan ju ändå inte avslöja hur allt slutar, och om Tommy Berg undrar kan mn ju bara komma på nåt. Tror ju inte att han skulle läsa boken ändå, haha ;) Vi har väl gooooode olika smak när det gäller böcker. Och allt annat också för den delen ;P
Sen är det religionen och psykologin, men det kan jag lämna in efter jul om jag vill, så det känns rätt lugnt. Blir inte så mycket pluggkvällar nu före jul eftersom det är så mycket annat som händer. Andra veckor passar jag på att plugga medan Linus jobbar på kvällarna, men nu har jag inte tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0