Trääääning

Imorse skulle jag ha sånglektion tio över nio, men Ellinor var sjuk. Då for jag på gymmet istället och hann träna lite mer än vanligt. Blev både lite styrka och kondition idag. SKÖNT! Älskar känslan av att vara helt slut i kroppen, för då känns det att man har tagit i allt man orkar. Och speciellt bra känns det när man är nära att ge upp med pushar sig själv med tankarna: "Lite till! Kom igen nu! Du vet att du orkar mer, så sluta svamla!" och sen bara kör man på tills man klarar målet. Då känner jag alltid efteråt att jag är så duktig som klarar att fortsätta när jag egentligen vill ge upp. Och när man klarar något en gång vet man att man kan klara det igen. Och då är det bara att köra på. Och när det inte känns tungt och jobbigt längre kan man öka och börja om från början ;) Haha, det låter som att jag tycker att det är plågsamt att springa ;P Det är klart att dt är lite småjobbigt ibland, men för det mesta är det bara skönt, och även om det går extra tungt nån dag så är det värt det när träningspasset är över för den känslan är ju nästan obetalbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0