Utvärdering av 2009's nyårslöften

Tänkte bara kolla om jag har lyckats hålla något av mina nyårslöften i år. Eftersom jag inte komemr ihåg vad jag hade för nyårslöften så tvivlar jag på det ;) Men jag hittade dom på en gammal blogg där jag skrev upp dem.

* Nyttighetslöfte

Sånt där som man har varje år men som aldrig håller ;P Men jag tror att det höll en bra bit in på våren iaf. Så det gick väl bättre än vanligt!

* Singel
Jag skulle ju vara singel i ett år. Jag antar att det är en sån där sak som är lätt att lova när man nyss avslutat ett förhållande och inte pallar sånt mer ;P Men behöver jag ens säga att jag inte har hållit det?!? Har inte varit singel i många veckor under året. Därför blev jag tvungen att bjuda Erika och Linus på pizza. Det var ju liksom våran deal om vi bröt mot löftet ;P Men dom har ju klarat det båda två. ;P


* Scenskräck
Jag skulle bli av med min scenskräck. Hmm. När jag tänker tillbaka på hur det var för ett år sedan så har jag nog blivit mycket säkrare på scen än jag var tidigare. Men jag tycker fortfarande att det är läskigt ;P

* Spara pengar
Jag sparade många av mina småpengar och det blev 900 kronor på ett år. Imponerande eftersom jag för det mesta handlar med kort ;P

* Göra saker jag inte vågar
Hmm. Har jag gjort det? Säkert!

* Skaffa helgjobb
Har faktiskt sökt och kollat runt lite, men har inte lyckats få tag på något. Men konsumchefen ville att jag skulle komma tillbaka till våren då dom kanske skulle ha nåt ledigt jobb åt mig ;D Han känner ju typ min pappa. Det är praktiskt!

* Bestämma vad jag ska göra med mitt liv
Skulle ju komma fram till vad jag skulle plugga vidare till. Nu är jag nästan 100% säker på att det blir turismprogrammet i Umeå. Det verkar då kul iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0