Dagens träning

Idag på gymmet tränade jag triceps, axlar och lite bröst. Det gick rätt bra! Sedan hade jag tänkt köra lite intervallträning på stairmastern, men det blev inte av. Kanske kör det imorgon istället? Känns som att det var ett tag sedan jag tränade intervaller!

Idag var jag ensam tjej på gymmet och så var det typ 10 killar där, haha. Jag tycker att det är lite läskigt ibland för jag blir lite osäker när jag har en massa starka killar runt mig. Jag känner  mig så svag när dom lyfter mer än dubbelt så mycket som mig. Men jag kan inte rå för att jag är tjej ;) Och killarna är ju faktiskt väldigt snälla. Idag var det en som hjälpte mig att bära en bänk utan att jag ens bad om hjälp. Han tyckte bara att det såg tungt ut. Eller så tyckte han att jag såg svag ut?! Haha, men snällt att hjälpa till iaf!

När jag kom hem plockade jag undan disken och lagade mat. Nu har jag en kycklingpaj i ugnen som jag hoppas blir god. Har inte haft något recept så jag har mest chansat på hur jag ska göra, haha. Men det luktar iaf gott!

Förresten, jag har lite träningsvärk i rumpan idag! Känns helt underbart för då vet man att gårdagens träning gav något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0